

Podwójne Ugryzienie - Skraca czas odnowienia o 0,5 sek.
Wypalenie - Przedłuża czas trwania o 1 sek., maksymalnie do 6 sek.
Ognisty Podmuch - Zadaje 15% obrażeń umiejętności osłabionym celom .
Smoczy Atak - Ataki generują 2 pkt. Furii i Shyvana otrzymuje 1 pkt. Furii co 1,5 sek. w ludzkiej postaci.

Wypalenie daje boosta do prędkości poruszania się dodatkowo rani wszystkich w okolicy, w postaci smoka dodatkowo zostawia płonącą ścieżkę która zadaje dodatkowe obrażenia magiczne.


Shyvana wymaga doskonałego wyczucia i umiejętności wykorzystania jej zdolności. Fakt że nie posiada many nie znaczy że jest prostą postacią, bowiem nie jest. Zarówno na topie jak i w dżungli należy opanować cd (cool down) jej skilli zwłaszcza wypalenia które nie jednokrotnie pomoże nam uniknąć śmierci lub dogonić i unicestwić przeciwnika. Wyczucia wymaga również ognisty podmuch. Powinien być jak najbardziej celny i najczęściej pierwszym skillem inicjującym walkę, gdyż zdejmuje dodatkowo pancerz, w połączeniu z Q może zadać ogromne obrażenia i przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Rozważne używanie Ulty do inicjowania team fightów jest równie istotne, choć czasem bardziej się zda ono do ucieczki. Wszystkie te czynniki w połączeniu z pasywką powinny poprowadzic nas do zwycięstwa a napewno dominacji na swojej lini. Dodatkowo dodam że Shyv świetnie się sprawdza przeciwko tankom bazującym na pancerzu jak Rammus czy większości of-tankom. Jej nemezis jednak to głównie postacie szybsze od niej samej, choć by Master Yi dobrze budowany pod AP może okazać się jej zgubą.
Można by wiele jeszcze o niej napisać ale wszystko i tak sprowadza się do czystego rozegrania i wyczucia. Właściwie wypada się wykuć na pałe jej pasywki a resztę zrobi już nasz skill.
Oczywiście dołączam filmik dodatkowo opisujący i przedstawiający ją w akcji:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz